Cilvēki bieži izmanto degvielas uzglabāšanai un maisījuma izgatavošanai tam neparedzētus traukus, piemēram, kannas, kur iepriekš bijis logu mazgājamais šķidrums, dezinfekcijas šķidrumi un tml., taču iepriekšējo šķidrumu ne vienmēr izdodas pilnībā izliet, un pāris miligrami kannā ir palicis. Kad ielejam degvielu šādā, ne pilnībā sausā traukā, sāk veidoties dažādi ķīmiskie procesi, kas ir īpaši kaitīgi dzinēja darbībai (deformējas karburatora membrānas, nosūbē karburatora dīzes, paaugstinās darba temperatūra cilindrā untm.), tādējādi palielinās iespēja dzinēja nevienmērīgai darbībai un ātrākai pārkaršani.
Ņemot vērā to, ka degviela var reaģēt ar materiālu no kā izgatavota tara, tas pats var notikt ar degvielu un degvielas maisījumu, kas iepildīts pārtikas produktiem paredzētos plastmasas traukos (minerālūdens, augu eļļas u.c. pudelēs).Pamatojoties uz iepriekšminēto, iesakām izmantot speciāli degvielai paredzētus traukus un kannas.
Atkārtoti vēlamies atgādināt, ka degvielu un it īpaši jau sajauktu degvielu ar eļļu, drīkst uzglabāt ne ilgāk kā 2-3 nedēļas (degviela zaudē savas īpašības ķīmiskas reakcijas procesos), pretējā gadījumā pastāv liela varbūtība dzinēja pārkaršanai, kā rezultātā tehnikas remonts var izmaksāt vairākus simtus euro. Iesakām iegādāties degvielu benzīntankos, kuros ir liela klientu plūsma, tādējādi pastāv lielāka varbūtība, ka degviela šajās uzpildes stacijas cisternās būs atradusies īsāku laiku.